Імміграція в Євросоюз
з громадянством
Румунії

Стати громадянином Евроcоюз
за 6 місяців від 1500€

Що входить у вартість:

  • пошук і підготовка коренів «під ключ»;
  • зустріч, супровід, гарантія;
  • робота юриста над вашою справою;
  • завірення документів, підготовка до присяги.
Залиште заявку і ми безкоштовно проконсультуємо з усіх питань!
Громадянство Румунії
Оформлення громадянства Румунії - один з найшвидших і надійних способів стати повноправним громадянином Європи. Сьогодні Румунія, одна з держав-членів Європейського Союзу, веде відкриту політику репатріації, яка включає в себе отримання румунського паспорта, що автоматично означає, що його власник стає громадянином Європейського Союзу. Румунський паспорт надає можливість офіційного проживання і працевлаштування на території всього Євросоюзу, це квиток до більш високого рівня життя і доступ до всіх соціальних програмах Євросоюзу, включаючи освіту, медицину і соціальну допомогу.
Як отримати румунське громадянство

Основна вимога, яке румунський уряд висуває до претендентів на громадянство - необхідність довести, що предки заявника проживали на території країни (включаючи Буковину і Бессарабію) в проміжку з 1918 по 1940 рік. У ці роки багато етнічних румуни були змушені покинути країну через політичні причини і емігрувати в Росію і Україну, тому знайти румунське коріння досить просто практично кожному.

Процес оформлення громадянства Румунії регулює спеціальний закон «Про громадянство» (стаття 10), згідно з яким репатріація здійснюється за прискореною процедурою і займає 8-10 місяців. При цьому заявник НЕ повинен жити на території країни, вільно володіти румунською мовою або досконально знати історію і культуру країни. Головне - довести етнічну приналежність до румунського народу.

Наші фахівці візьмуть на себе абсолютно всі турботи з оформлення громадянства, будуть супроводжувати вас на кожному етапі і зроблять все необхідне, щоб цей процес пройшов для вас максимально швидко і комфортно.

Покрокове керівництво
  • Аналіз, збір і підготовка документів
    (~3 тижнів)

    Виходячи з наданої вами інформації і документів, наші юристи ретельно вивчать ваші коріння, оцінять їх відповідність вимогам румунського законодавства і, при необхідності, організують пошук «відсутніх» документів в архівах або РАЦСах - наш досвід дозволяє знайти необхідні документи для громадянина країн СНД.

  • Подача документів

    Готовий пакет документів подається особисто вами в супроводі наших фахівців в Міністерство юстиції Румунії в Бухаресті. Там вам видадуть особистий номер DOSAR, який підтверджує факт прийняття і подальшого розгляду ваших документів.

  • Розгляд справи
    (~6 місяців)

    Процес очікування - можливо, самий нервовий період. Весь цей час за ходом розгляду вашої справи стежитимуть наші фахівці. Ви також можете відстежувати його розвиток на спеціальному сайті, скориставшись номером DOSAR.

  • Присяга та отримання громадянства

    Як тільки позитивне рішення про громадянство буде винесено Міністерством, ви знову підете в Бухарест, але вже для в супроводі нашого юриста. Попередньо ми запишемо вас на процес отримання громадянства, який включає в себе присягу на румунській мові. Текст присяги ми обов'язково відрепетируємо з вами заздалегідь. В якості підтвердження громадянства вам видадуть спеціальний Сертифікат.

  • Оформлення внутрішніх документів
    (~2,5 місяців)

    Якщо ви плануєте проживати в Євросоюзі на постійній основі, то вам потрібно буде отримати внутрішні європейські документи. Подати заяву на їх отримання можна безпосередньо в день отримання Сертифікату. На цьому етапі ми знову надамо вам нотаріально завірений переклад всіх необхідних документів, супроводимо до Мін'юсту, а також посприяємо прискоренню виходу документів до наказу.

Залиште заявку і ми безкоштовно проконсультуємо з усіх питань!
Кому підходить ця пропозиція

Етнічним румунам

Людям, чиї предки жили
на території країни з 1918 по 1940

Громадянам України і СНД

Наш досвід дозволяє знайти
румунське коріння практично
у будь-якої людини

Питання та відповіді

  • Законне проживання в будь-якій державі Європейського Союзу
  • Доступ до всіх соціальними пільгами ЄС
  • Безкоштовна освіта в Євросоюзі
  • Вільні подорожі всередині ЄС
  • Спрощений візовий режим з Америкою і з Великобританією
  • Можливість легально вести бізнес в будь-якій країні ЄС
  • Можливість відкривати рахунки в європейських банках
Оформлення громадянства через процедуру репатріації - найшвидший з усіх можливих способів. Від підписання договору про надання послуг до отримання вами всіх внутрішніх документів зазвичай проходить від 8 до 10 місяців. Найдовше займає процес розгляду документів в Міністерстві юстиції - близько 6 місяців.
Розгляд справи проходить в два рази швидше для двох категорій заявників: - видатних особистостей міжнародного рівня; - людей, які інвестували в місцеву економіку понад 500 000 євро.
Наші фахівці мають великий досвід пошуку і підготовки документів. Вони обов'язково допоможуть вам оформити всі необхідні папери і, якщо це можливо, порадять, ніж їх можна замінити.
Для отримання громадянства Румунії через процедуру репатріації румунську мову потрібно знати на самому мінімальному рівні, який дозволить вам безпомилково прочитати текст присяги перед отриманням Сертифікату про громадянство. Інших вимог до претендентів з приводу мови не існує.
Необхідні документи
  • Громадянський паспорт

  • Закордонний паспорт

  • Довідка про відсутність судимості

  • Свідоцтво про народження батьків
    (і інших родичів, які проживали в Румунії)

  • Свідоцтво про смерть батьків (якщо є)

  • Свідоцтво про шлюб (якщо є)

  • Свідоцтво про народження дітей до 18 років (якщо є)

  • Додаткові документи, що підтверджують румунське коріння

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ ПРЯМО ЗАРАЗ

Безкоштовно проконсультуємо з усіх питань!

Відправивши заявку ви отримаєте безкоштовну
консультацію з питань:

  • Повний перелік необхідних документів;
  • Нюанси з оформлення;
  • Наші вигідні пропозиції для Вас.
Передзвонимо
та проконсультуємо!*

Зекономте свій час і гроші. Наші візові експерти вже знають відповіді на ваші запитання:

  • нюанси оформлення візи;
  • перелік необхідних документів;
  • найбільш часті причини відмов.
*Зв'яжемось з Вами
в робочий час,
пн-пт з 10:00 до 19:00